پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119493
زنجاني پيش از عقد قرارداد نفتي 15تخلف مالياتي داشته است/ بي اطلاعي وزير نفت سابق از متن قرارداد
تاریخ انتشار : 1393/08/20 11:40:35
نمایش : 1603
سلطاني با بيان اينکه نمي دانم چرا برخي تاکيد دارند که اين پرونده بزرگ نشود،‌ اين پرونده بدون بزرگنمايي بزرگ است، گفت: بابک زنجاني قبل از عقد قرارداد نفتي 15تخلف مالياتي و چک برگشتي داشته است و اين دلايل کافي بود براي رييس کل بانک مرکزي وقت که با يک استعلام ساده اجازه انعقاد اين قرارداد را نمي داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خانه ملت، اميرعباس سلطاني با اشاره به تخلفات بابک زنجاني، گفت:‌ زنجاني يک فرد عادي و فسادش معمولي نيست و تمام مردم توجه خاصي به آن دارند.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم وقتي مي بينند بانکها براي تاخير در پرداخت يک يا دو قسط منزل مسکوني مردم را به راحتي مصادره مي کنند از اين رو ازپرونده بزرگ بابک زنجاني به راحتي نمي گذرند و به اين پرونده حساسند.

وي با بيان اينکه موظفيم مطالبه مردم که همان رسيدگي سريعتر به پرونده فساد مالي ۱۳ هزار ميليارد توماني بابک زنجاني است را پي گيري کنيم، گفت: نمي دانم چرا برخي تاکيد دارند که اين پرونده بزرگ نشود،‌ اين پرونده بدون بزرگنمايي بزرگ است.

اين عضو کميسيون انرژي مجلس با بيان اينکه براي مردمي که براي يک ميليون تومان در صف مي مانند چنين پرونده هايي بزرگنمايي نيست،‌ گفت: اميدواريم با پي گيري مجلس و دولت امثال بابک زنجاني ها به وجود نيايد و در آينده شاهد بابک زنجاني ها و خاوري ها و جزايري ها نباشيم.

سلطاني با اشاره به اينکه بابک زنجاني همکاري لازم را نکرد و با نفوذي که دارد خيلي ها را به بازي گرفته است، گفت: بابک زنجاني اموالي در داخل ندارد و بسياري از اموالش يا مشاع است يا به اسم خودش نيست.

نماينده مردم بروجن در مجلس افزود: بابک زنجاني براي پرداخت نکردن پول برنامه ريزي داشته و شواهد نشان مي دهد کار با حساب و کتاب پيش رفته است.

وي گفت: بابک زنجاني قبل از عقد قرارداد نفتي ۱۵تخلف مالياتي و چک برگشتي داشته است و شناسنامه اش جعلي بوده است و اين دلايل کافي بود براي رييس کل بانک مرکزي وقت که با يک استعلام ساده اجازه انعقاد اين قرارداد را نمي داد.

عضو کميسيون انرژي مجلس با بيان اينکه زنجاني اموالش را در ترکيه و مالزي و تاجيکستان سرمايه گذاري کرده است،‌ گفت: بررسي اين پرونده در مجلس شامل مرور زمان نشد.

سلطاني با طرح اين سوال که مگر مي شود مجلس اين پرونده را پي گيري نکند،‌ گفت: مشخص شدن کساني که پشت اين پرونده هستند باعث تقويت نظام و قوه قضاييه مي شود.

نماينده مردم بروجن در مجلس با بيان اينکه آماده ايم اطلاعاتي که داريم را در اختيار قوه قضاييه بگذاريم تا بيت المال به کشور برگردد، گفت: رستم قاسمي فرد خوبي است اما اين قرارداد را خوب مديريت نکرد، از وي هم در اين باره سوال کرديم و وي اعلام کرد که در اختيار متن قرارداد نبوده است قاسمي فرد خوبي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html